باربری باغ فیض

باربری و اتوبار باغ فیض حمل بار ، اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل

باربری باغ فیض

باربری و اتوبار باغ فیض حمل بار ، اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل

شرکت اتوبار غرب تهران شعبه باغ فیض در زمینه خدمات باربری و اثاث کشی و اسباب کشی حدود 20 سال سابقه درخشان دارد. هدف شرکت حمل و نقل ما ارائه خدمات با کیفیت و استاندارد بالا است.

  • ۰
  • ۰

باربری آجودانیه در شمال تهران دارای سابقه طولانی در زمینه اسباب کشی و اثاث کشی می باشد. شرکت باربری تهران خدمات خود را در زمینه بسته بندی وسایل منزل و حمل جهیزیه و همجنین حمل بار به شهرستان انجام می دهد.

برای تماس با شرکت باربری آجودانیه می توانید به صورت شبانه روزی با شماره تلفن این شرکت در ارتباط باشید.

 

باربری آجودانیه

خدمات بسته بندی باربری آجودانیه

باربری آجودانیه دارای بهترین خدمات بسته بندی لوازم منزل در تهران است. این شرکت کلیه وسایل شما را در کارتن های مخصوص اسباب کشی بسته بندی می کند. برای محکم شدن بسته ها باید از چسب پهن و مخصوص استفاده کنید. برای اینکار باید درب کارتن را کاملا چسب کاری کنید.

وسایل شکستنی را درون کارتن های مخصوص اثاث کشی قرار دهید و بر روی بدنه کارتن محتوای بسته را بنویسید. مثلا اگر درون یکی از بسته ها وسایل شکستنی مانند طروف کریستال را گذاشته باشید باید روی کارتن بنویسید ، شکستنی است.

اسباب کشی در باربری تهران

باربری تهران شعبه آجودانیه دارای 20 سال سابقه کار در زمینه اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل و همچنین حمل بار به شهرستان است.

شرکت اتوبار آجودانیه در شمال تهران قرار داشته و بصورت شبانه روزی و 24 ساعته به مشتریان خود سرویس دهی می کند.

از جمله این خدمات می توان به حمل بار به شهرستان با بارنامه و بیمه نامه رایگان اشاره کرد. این کار را فقط باربری تهران انجام می دهد و هیچ شرکت باربری در این زمینه سرویس های با کیفیت بالا و قیمت ارزان ارائه نمی دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی